Ще декілька років тому багато редакцій зневажливо ставилися до соціальних мереж, розглядаючи їх як середовище, в якому неможливо дотримуватись професійних стандартів журналістики. Сьогодні ж ледве не кожне новинне видання, телеканал або газета ведуть свою сторінку в соцмережах. Але багато з них роблять це не надто вправно, привносячи в мережі логіку роботи сайтів або друкованих видань.
Ефективна робота в соціальних мережах починається з розуміння природи онлайн-спілкування, а відповідно – вміння спілкуватись із користувачами їхньою мовою, мовою Інтернету, мемів, візуальних образів та якісного контенту.
Автори курсу обіцяють:
“Ми поговоримо про те, як працювати із Facebook, Twitter, Instagram та іншими популярними соцмережами.
Pозглянемо, як можна управляти контентом користувачів, і чому стилістика в Інтернет є важливою.
Також ви навчитеся використовувати нові інструменти інтерактивності з читачами.
Курс про соцмережі розрахований на журналістів та редакторів з пост-радянського простору. Лекції також будуть цікаві тим, хто не уявляє своє життя без Інтернету.
В програмі курсу – вісім модулів у вигляді відео-лекцій та конспекту. Кожен модуль передбачає домашнє завдання. В кінці курсу – підсумковий тест”.