Що шукає у соціальних мережах моє покоління

29.11.2022

Що шукає у соціальних мережах моє покоління

Соціальні мережі були створені для того, щоб доповнювати суспільне життя людей. Але в сучасному світі вони змогли перерости в щось набагато більше. Для когось соціальні мережі стали заміною цього життя. Ця проблема є особливо помітною серед дітей, народжених у 21 столітті. Те, що діти 20 століття вважають технологіями майбутнього, їхні однолітки з третього тисячоліття вважають звичайними речами, знайомими з народження. Як представнику одного з цих поколінь, мені було цікаво дізнатись причини та цілі такого широкого використання соцмереж моїми однолітками.

Більшості людей соцмережі допомагають спілкуватися  з родичами та друзями, з якими важко підтримувати контакт іншими способами, так? Такою і була ідея при створенні цих мереж. Але на диво, за даними багатьох досліджень, сучасні підлітки в основному використовують їх для того, щоб вбити час. Алгоритми підбору постів для кожного індивідуального користувача тримають увагу розвагами, які цікаві саме вам. Важливо також зауважити, що для покоління 18-25 років  саме інтернет, а не телевізор став первинним джерелом розваг — телебачення переважно дивляться люди від 25 і старші.

Ще одна причина використання соцмереж серед молодих користувачів- це покупки. Адже сьогодні в інтернеті можна купити і продати ледь не все. Користувачі навіть створюють хештеги, за допомогою яких розповідають про покупки, зроблені в соцмережах. І цьому сприяють ті ж самі алгоритми, які створюють рекомендації та фільтрують рекламу на основі переглядів, уподобань і т.д. Таким чином вам пропонують лише те, в чому ви можете бути зацікавленими. Не можна забути і про те, як компанії використовують соцмережі для взаємодії з покупцями товарів та послуг. Наприклад, сторінки відомої мережі ресторанів фаст-фуду “МакДональдс” в соціальних мережах постійно “спілкуються” з своїми покупцями, повідомляють про акції та спеціальні пропозиції та створюють пости комедійного характеру для просування та поширення свого бізнесу.

Хоча початкова ціль соцмереж була одна, але з часом їх використання змогло стати більш ширшим та універсальним. Сучасній молоді вдалося знайти набагато більше застосувань для цих технологій. Звичайні інструменти для соціалізації перетворилися на медіа-гігантів, яких використовують для розваг, комерції та багатьох інших речей. І в майбутньому ці люди будуть тими, хто створить новий інтернет-простір.

 

Крістіан ШРАМЛ, випускник Школи універсального журналіста на базі НаУ “Острозька академія”

переглядів: 25

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *