Дистанційне навчання: переваги й недоліки

28.01.2021

Наше життя вкрай дивовижне. Воно може змінюватися зовсім неочікувано. На нашу долю випадають численні випробування, які ми намагаємося подолати й здобути певний досвід. Досвід, що в майбутньому стане для нас корисним й допоможе жити простіше, зручніше для нас. Чи навпаки, навчить нас, як чинити не варто, чого потрібно уникати.

Однією з таких випробувань є введення дистанційного навчання через пандемію коронавірусу Covid-19.

Перш за все, щоб вирішити, яким це навчання є для нас (корисним чи шкідливим), визначимо його переваги й недоліки.

Почнемо з переваг:

  1. Дистанційне навчання надає можливість краще ” поладнати” із технікою, навчитися користуватися нею досконало й професійно;
  2. Навчання такого формату дає більші можливості для саморозвитку, оскільки час, який на уроках учитель витрачає на зауваження для тих, хто не слухає, хто ігнорує, хто запізнюється чи перемовляється, може піти вам на користь. Ви можете дізнатися більше інформації з теми уроку, якщо, звісно, це вам потрібно чи цікаво;
  3. Дистанційне навчання додає вам часу. Надто, якщо живете далеко від місця навчання. Наприклад, я живу в невеликому містечку, проте відстань, яку я маю долати кожен день, щоб потрапити до школи складає 5 км. Тобто я витрачаю 2 години (туди й назад) на перехід, хоча могла я їх витратити на виконання домашнього завдання;
  4. Навчання на дистанції скоротить рівень захворюваності;
  5. Цей пункт важливий, перш за все, для людей, які займаються розподілом грошових витрат в навчальних закладах. Дистанційне навчання дозволить зекономити, оскільки не потрібне опалення (якщо це зима), витрати на готування їжі для школярів, а також витрати на постачання води. Оскільки діти не відвідують заклад, то кошти на ремонт теж не потрібні (економія батьківських грошей).

Тепер поговоримо про недоліки:

  1. Люди, які працюють обслуговуючим персоналом (прибиральники чи кухарі) можуть залишитися без зарплатні, оскільки немає споживачів їхніх послуг;
  2. Брак соціуму. Нестача спілкування може мати негативні наслідки, такі як соціофобія чи невміння взаємодіяти з іншими людьми;
  3. Проблема в країнах, що розвиваються: недостатній розвиток інформаційних технологій чи відсутність Інтернет-підключення робить дистанційне навчання не тільки неефективним, а й неможливим зовсім;
  4. Невміння людей користуватися сучасними технологіями (причому, в деяких випадках, користуватися не вміють як вчителі так і діти) робить навчання неефективним також.

Вважаю, що все має переваги й недоліки. Вплив останніх можна зменшити. Тож, я вважаю, що з цим випробуванням, як дистанційне навчання, ми впораємося. Головне: бачити в житті краще й намагатися подолати будь-які проблеми. А досвід, що ми отримаємо під час дистанційного навчання, допоможе нам в майбутньому і на наступний раз ми будемо готові до подібних випробувань. Нехай нам щастить!

Валентина ЗАПОРОЖЕЦЬ, випускниця Школи універсального журналіста на базі НаУ “Острозька академія”

переглядів: 149

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *