Наш світ, взагалі, сповнений жорстокості та брехні. Але є противага цим якостям – доброта, правда. Та, на жаль, засоби масової інформації занадто «дорослі». Новини завжди містять більше поганих новин для привертання уваги. Правило кількох «с» є дійсно ефективним засобом.
А що ж таке бути дорослим? Це відкритими очима дивитися на світ, розуміти проблеми соціуму, влади; свіжо та розсудливо мислити. Люди , які вже мають певний досвід життя, можуть бачити дійсність у новинах, репортажах, інтерв’ю. Вони здатні «пережити» ці емоції та обрати для себе корисну інформацію. А діти? Вони малі, сповнені добра, ніжності до усіх. Діти вірять у правду, боляче сприймають жорстоку інформацію. Тож засоби масової інформації – зовсім не потрібний матеріал для них.
З кожним роком ми дорослішаємо, починаємо більш свідомо дивитися навколо. І це важко. На мою думку, саме за допомогою « дорослих» засобів масової інформації кожна людина вчиться життю.
Світ містить і добро, і зло, підлість, і чесність. У кожного різне й неповторне світобачення. Такі правила життя телебачення- показ поганих новин, рідше позитивних. Адже негативні- розповсюджуються швидше та викликають більше розмов.
Отже, треба звикати до «дорослості» повідомлень у ЗМІ.
Юлія НЕЧИПОРЕНКО,
випускниця Школи універсального журналіста на базі НаУ «Острозька академія»,
Миколаїв