Чому короткий і влучний заголовок – це так важливо?

18.03.2018

Чому лаконічний і стислий заголовок журналістського матеріалу – це настільки важливо? Давайте поміркуємо разом.

Обсяг інформації, який споживає сучасний читач, зростає. Втримати його увагу стає важче. У цифрову епоху вона часто ділиться водночас між кількома екранами: приміром, телевізора, ноутбука та смартфона. А в межах одного пристрою – ділиться, у свою чергу, між багатьма телеканалами, кількома відкритими вкладками сайтів, безліччю заголовків у стрічці новин. Подібно до уваги маленької дитини, яка швидко переключається з одного зовнішнього подразника на інший, увага сучасного дорослого споживача новин часто їй подібна – вона дещо розфокусована й привернути її з часом стає лише важче. Потрібен сильніший стимул серед кількох подібних – інформаційний сигнал, який у певний момент «перекриє» інші подібні. Влучний заголовок – це немов би постукування виделкою по бокалу, до якого вдається «тостуючий», аби привернути увагу учасників гучного застілля. Якщо його виступ не почнуть слухати від самого початку – навряд чи багато хто почує й власне тост. Саме тому вміння сформулювати влучний, точний, в міру інтригуючий і яскравий, але коректний і відповідний змісту матеріалу заголовок – стає з часом лише важливішим і важливішим.

Одним словом, заголовок ледь не на половину екрана смартфона – не найкращий вибір для редакції, яка прагне не втратити читача в еру інтернет-технологій. А надмірна заплутаність назви статті містить істотний ризик того, що читачеві просто забракне ентузіазму розгадувати інтригу. «У 60-80% випадків саму новину не читають, а отримують уявлення… за заголовками», – зазначає О.Градюшко.

Підсумуємо: мало навчитися складати інформативні, точні, влучні заголовки – варто вдосконалювати навички залишатись при цьому лаконічним. Якщо, звісно, ми прагнемо, аби наш матеріал прочитали.

, , , переглядів: 969

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *